برگشتن لازم نیست


lollipops

این روزها بدون امید زندگی می کنم ای کاش برگردی و ویرانگی ام را دریابی

 

این روزها زندگی بدون تو یعنی پوچی 

 

پوچی را جز در زندگی من نمی یابی که بس از زندگی خویش خسته ام

 

می دانم برای چه رفتی ....رفتی که ویرانگی ام را ببینی برگرد که بسی ویرانه ترم از

 

آنچه انتظار دیدنش را داشتی .

 

این روزها دیگر بدون تو در آن  خیابانی  که روزی  باهم قدم میزدیم- قدم میزنم

 

اما این بار تنها و داغون شاید هم  فراتر از آنچه تو می خواستی

 

برگرد که برای نبودنت تاوان سختی داده ام

 

برگرد که هنوز برای رفتنت زود است

 

من هنوزهم برای دیدن چشمانت پشت در خانه تان نشسته ام

 

لعنت به این مردمانی که اینگونه مرا می نگرند مگر ندیده اند  عاشقی همچون

 

من خسته و مانده .

 

مرا اینقدر تنهایی کشیدن دیگر بس است ....بس

 

راست می گویی اصرار نتیجه ای ندارد

 

هرکسی قصه ای دارد

 

برگشتن لازم نیست که من به تنهایی عادت دارم.

 



نظرات شما عزیزان:

بهداد
ساعت23:36---6 دی 1390


تینا
ساعت18:16---18 مهر 1390
وااااااااااااااااااییییییی این از همه ی متن ها قشنگ تر بود

علی رضا
ساعت20:14---13 مهر 1390
من خودم کلی ناراحتی دارم اومدم از اونا فرار کنم که به اینجا رسیدم کلی دوباره ناراحت شدم چقدر متنات غم انگیزه آخه ؟


amir
ساعت16:22---23 شهريور 1390
این متنایی که خودت می نویسی خیلی قشنگ ترن بازم بنویس موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 / 6 / 1390برچسب:,ساعت 8:12 توسط melika&mahsa| |


Power By: LoxBlog.Com